Het Ultieme Geheim Voor Websiteverkeer

websiteverkeer

HOE JOUW WEBSITEVERKEER KAN STIJGEN

“Marketeers zullen volgend jaar wereldwijd meer dan 350 miljard dollar uitgeven aan digitale marketing. Maar toch kunnen ze je niet vertellen of het werkt of niet.” – Forbes

Als je probeert winstgevend websiteverkeer te krijgen via digitale advertentieplatforms zoals…

Facebook, YouTube, Google, Yahoo, Bing, e-mail of andere online media, dan…

Is dit de belangrijkste boodschap die je ooit zult lezen.

Waarom? Omdat je waarschijnlijk wordt opgelicht…

Op manieren die je je niet kunt voorstellen.

Bijvoorbeeld, het advertentieplatform dat je gebruikt, zou wel eens de cijfers kunnen opblazen.

 

Zoals CNBC onlangs meldde…

[Belangrijk Digitaal Advertentieplatform] zou weten dat advertentiemetingen opgeblazen waren, maar negeerde het probleem om meer geld te verdienen, aldus een rechtszaak ~ CNBC ~

Of het platform zou je veel meer kunnen laten betalen dan nodig is…

Zonder dat je het weet.

Waardoor je vele malen meer betaalt dan noodzakelijk, wat praktisch garandeert dat je geen winst zult maken.

Zoals het schokkende artikel in de Wall Street Journal stelt…

[Een Ander Belangrijk Advertentieplatform] Vraagt Meer Dan Twee Keer Zo Veel Als Concurrenten in Advertentiedeals, Onredigeerde Rechtzaak Zegt ~ Wall Street Journal ~

Het platform (of een gerelateerd bedrijf) kan plotseling een verandering in een algoritme of beleid doorvoeren.

Volgende stap: het websiteverkeer stijgt – en jij blijft met lege handen achter.

Zoals de iOS 14 problemen die Medium beschreef…

Apple Maakt Een Billion-Dollar Advertentie-industrie Kapot Met Eén Popup ~ Medium ~

Natuurlijk bieden deze bedrijven een geweldige service aan adverteerders.

Want als je websiteverkeer wilt, moet je daar zijn waar het verkeer is.

En ze hebben er veel van… voor een prijs.

Bovendien zijn de problemen met het platform niet eens het ergste.

Een groter (veel groter) probleem waarmee 99% van de online adverteerders worstelt, is…

Het niet weten hoe je de marketingboodschap goed krijgt.

Het maakt niet uit of je weet hoe je knoppen moet indrukken om advertenties op verschillende platforms in te stellen.

Het maakt niet uit hoe goed je bureau is in het segmenteren en targeten van potentiële prospects.

Uiteindelijk zien al die prospects JOUW ADVERTENTIE.

Als je advertentie hen niet overtuigt om te reageren – om door te klikken naar jouw website…

Dan helpen al die geavanceerde algoritmes, pixels, zoekwoordtools, retargeting, enzovoort niet.

Maar maak je geen zorgen!

 

DE oplossing voor het winst verslindende probleem hierboven.

Zodat al jouw online advertenties, effectiever Minder duur En veel winstgevender worden.

De meest succesvolle bedrijven van deze tijd gebruiken het al meer dan een eeuw

Neem Schlitz Bier…

Begin 1900 stond Schlitz ver achter de top brouwerijen – ergens op de 10e plaats.

Het probleem was dat het bedrijf dezelfde boodschap gebruikte om hun bier te verkopen als alle anderen.

Ze moesten iets veranderen of blijven verliezen in marktaandeel. Maar het bedrijf had geen idee wat te doen. Dus huurden ze de beste adverteerder aller tijden, Claude Hopkins, in om het probleem op te lossen.

Hier is wat Hopkins over de situatie zei…

“In de oude tijd werden alle bieren geadverteerd als ‘Puur.’ De bewering maakte geen indruk. Hoe groter de letters, hoe groter de dwaasheid.”

Na wat onderzoek vertelde Hopkins Schlitz hoe ze hun marketingboodschap moesten herpositioneren.

Aanvankelijk werd hij met weerstand geconfronteerd. Wat vaak gebeurt, omdat de meeste bedrijfseigenaren niet echt begrijpen wat hun marketingboodschap moet zeggen om een reactie te krijgen.

Ze stemden ermee in zijn strategie te testen.

Zoals Hopkins vertelt, schoot Schlitz omhoog naar nummer één in de biermarkt en behaalde…

Het “grootste succes dat ooit in bierreclame is bereikt” tot dat moment.

Ze zijn beslist geen uitzondering.

Domino’s

Lang voordat Domino’s Pizza bekend werd.

Maakte Tom Monaghan deze verschuiving in reclame.

Wat leidde tot recordaantal restaurantopeningen van slechts één winkel in 1960 tot 17.000 winkels wereldwijd in 2020.

Vandaag de dag behoort Domino’s tot de beste bedrijven.

Over de hele wereld.

Met meer dan 4,1 miljard dollar aan jaarlijkse omzet.

Dit geheim zat toen (en zit nu) in het hart van het voortdurende succes van Domino’s Pizza.

Het is zo effectief dat het direct leidde tot, Wat Veel Industrie-experts Geloven, ” De Meest Succesvolle Campagne In De Geschiedenis Van Marketing”.

Priceline.com

Jay Walker, oprichter van Priceline.com, kwam per ongeluk op deze strategie en…

Het genereerde 2,2 miljoen leads in slechts 14 dagen – een record voor leadgeneratie!

Bouwde het tweede grootste e-commerce merk ter wereld in 120 dagen…

Direct na Amazon.com.

Verkocht 1 miljard dollar aan vliegtickets in 18 maanden…

Wat de meeste bedrijfsomzet in de kortste tijd ooit opleverde…

En creëerde een bedrijfswaardering van 21 miljard dollar in 24 maanden.

Wat The Economist ertoe bracht te schrijven dat sommige analisten Priceline.com beschouwden als…

“Het best geleide internetbedrijf na Amazon.” ~ The Economist ~

De perfecte marketingboodschap

Hier is het punt…

Dit is wat het mogelijk maakt voor iedereen (die iets online verkoopt) om…

De perfecte marketingboodschap te vinden.

Wat ervoor zorgt dat prospects jouw advertenties lezen, erop klikken en naar jouw website gaan.

En ik ga het je uitleggen in mijn nieuwe boek.

De Ultieme Geheimen Voor Websiteverkeer

BESTEL: Het Ultieme Geheim Voor Websiteverkeer kost slechts $4,99.

Bestel Veilig Met 256-BIT Beveiligingsversleuteling

60-Dagen, 100% Geld-terug Garantie

JA! Ik Wil Het E-boek Nu!

De Ultieme Geheimen Voor Websiteverkeer kost slechts $4,99.

Je ontvangt onmiddellijk een digitale download van het boek.

Dat de exacte strategie onthult die de meest succesvolle online bedrijven gebruiken om het maximale aantal gekwalificeerde websitebezoekers te genereren die zich aanmelden en kopen.

Hier Zijn Enkele Geheimen Die Je Ontdekt In Dit Digitale Boek

  • Het belangrijkste feit dat het succes van ALLE websiteverkeer-generatiecampagnes bepaalt.
  • 4 elementen van een “dodelijke” marketingboodschap die bewezen zijn om de respons, ROI en de mate waarin prospects klanten worden exponentieel te verhogen.
  • Het creëren van advertentiecampagnes voor Facebook, Google, YouTube, e-mail (en elk ander verkeerplatform) die prospects opwinden en motiveren om door te klikken naar jouw website.
  • De ene vraag die je moet stellen – en beantwoorden – om een constante stroom van bezoekers naar jouw website te drijven. (Garant dat niemand in de 10.000 online bedrijfseigenaren deze vraag zelfs maar kent… hoewel… alles ervan afhangt.)
  • Twee soorten online advertenties: de ene genereert conversies en winst voor kleine tot middelgrote bedrijven… terwijl de andere… de cashflow opbrandt en meestal leidt tot falen. (Welke gebruik jij op dit moment?)
  • Wat de eerste twee zinnen van elke Facebook-statische advertentie moeten overbrengen om de aandacht te trekken van afgeleide mensen die door hun nieuwsoverzichten scrollen. (Bijna iedereen krijgt dit verkeerd.)
  • Een gedrags-“quirk” van mensen die online zoeken met Google… en… hoe dit inzicht iemand in staat stelt om aantrekkelijke Google-tekstadvertenties te schrijven die opvallen en aangeklikt worden.
  • De “5-Sekonden Regel” die prospects praktisch dwingt om jouw promotievideo’s te bekijken. (Als jouw Facebook en YouTube video-advertenties genegeerd worden… hier is waarom. Maak deze eenvoudige verandering en kijk wat er gebeurt.)

Maak je deze fouten bij het schrijven van e-mailonderwerpen?

Als dat zo is, zullen open rates zinken als de Titanic. Volg deze blauwdruk om onderwerplijnen te creëren die e-mails openen en lezen.>Hoe je stoppen met raden en geld verspillen aan advertenties die misschien werken… als je alleen maar begon met de juiste strategie. (Hier is wat meer dan 120 jaar en triljoenen dollars aan tests bewijzen als de enige manier om advertenties winstgevend te maken, online, offline… of waar dan ook!)Wat echt mensen drijft om online te reageren. De meeste bedrijfseigenaren hebben geen idee.

Maar tenzij je de componenten van advertenties kent die actie aandrijven die in Hoofdstuk 1 worden onthuld… zul je veel geld verliezen aan advertenties die niet kunnen werken.3 “fasen” die mensen doorlopen voordat ze actie ondernemen. (Weten hoe je mensen opzettelijk door elk van deze fasen kunt bewegen, is de sleutel tot het creëren van advertenties die resultaten opleveren… d.w.z. meer klanten, meer verkopen en meer winst!)

Een man met een marketingdiploma raakt bijna financieel uitgeput online. Maakt één kritische verschuiving in zijn reclame. Draait het bedrijf binnen drie maanden om. Bouwt een zeven-cijferig per jaar bedrijf op toen alles anders faalde!

Alleen twee redenen waarom mensen iets doen – hier is hoe je ethisch deze krachten van gedragspsychologie kunt beïnvloeden om meer mensen te laten klikken op jouw advertenties, in plaats van die van je concurrenten.

websiteverkeerJE KUNT JOUW EXEMPLAAR BESTELLEN VOOR SLECHTS 4,99

BESTEL VEILIG MET 256-BIT BEVEILIGING

60-DAGEN, 100% GELD-TERUG GARANTIE

JA! IK WIL HET E-BOEK NU!

BESTEL: Het Ultieme Geheim Voor Websiteverkeer kost slechts $4,99.

Je ontvangt onmiddellijk je digitale download van het boek dat je de strategie leert die de meeste succesvolle online bedrijven gebruiken om hun websiteverkeer te maximaliseren.

Wat je krijgt:

  • De geheimen die 99% van de online marketeers niet kennen.
  • Hoe je advertenties maakt die opvallen en klikken genereren.
  • Hoe je de effectiviteit van je advertenties kunt verhogen met bewezen technieken.

Bestel nu je digitale exemplaar en ontdek hoe deze strategie je kan helpen om meer websiteverkeer te genereren dan ooit tevoren.

Bestel Nu en Begin Met Het Verhogen Van Je Websiteverkeer!